sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Un copil perfect!

27 Mai 2006 ora 21:45- momentul cand ingerasul meu a venit pe lume ca sa dea culoare vietii mele. Din acel moment totul s-a schimbat, in bine binenteles! Eveline a mea a fost si este copilul perfect! Cu in simt al umorului foarte dezvoltat inca de mica,foarte inteligenta si mai ales foarte milostiva! In clasa 1 isi dadea propriul sandwich celui care Nu avea!!  Iubirea mea a fost crescuta de noi toti,unchii,bunici si binenteles eu! Tatal ei uitand sa se maturizeze;acum probabil regreta timpul care l-a pierdut departe de ea(fiind la 2 blocuri de noi).Sau poate nu regreta...Nu stiu. Oricum ingerasul meu a luat medalia de aur la limba romana, bronz la limba matematica,facea Si karate, mergea si la cursurile de canto! Mandra de fetita mea care parca se grabea sa creasca. In fiecare an mergeam la mare, iubirea ei!Adora marea!!! Ce mai putea cere o mama??Nimic! Oricat de suparata as fi fost zambetul ei imi insenina ziua!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu