sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Cand toata lumea se prabuseste...

Anul 2015 imi parea a fi un an bun,dar...nu stiam ce urmeaza! Eveline a terminat clasa a IIIa cu brio! Am fost la tara, apoi la mare, totul perfect!                                                               Dupa intoarcerea acasa fetita mea avea febra. Mi s-a spus ca are bronsita si dupa 2 saptamani de tratament, totul a revenit la normal. Din nefericire,pentru o saptamana! 31 August 2015- in acea zi nefasta am ajuns la spital cu varsaturi Si cu fetita intr-o stare generala foarte proasta! Suspecta de meningita; am crezut ca mor,dar nu stiam ce urma!! Dupa 24 de ore mi s-a spus ca de fapt are infectie bacteriana!! Am stat internate o saptamana,iar o alta saptamana tratament acasa! Instinctul meu imi spunea ca e ceva in neregula.                                                   13 sept 2015 a fost ziua in care mi-am vazut ingerasul ca nu are echilibru; mi s-a explicat e normal...prea multe tratamente. De acord ..pana a doua zi cand fata mea nu mai putea scrie...mi-a spus plangand!                        15 septembrie 2015 . Am fost la deschiderea scolii,apoi direct la neurologie..simteam ca ceva e in neregula.. Encefalograma a iesit bn. dar doctora a vrut Si tomograful...Am facut CT, a doua zi ne-am dus dupa rezultat. A urmat diagnosticul de tumora si apoi ambulanta spre Bagdasar Neurochirurgie. Atat era in mintea mea....tumora(imi rasuna tare si repetat in urechi). La ora 20 am ajuns la Bagdasar. Un doctor a coborat Si m-a international daca am sprijin moral,I-am spus ca Da; erau toti afara! La ora 23:00 am urcat pe sectie. La ora 00 i-a facut rmn-ul!! Apoi....domnul doctor Pascal ,un neurochirurg probabil bun,dar cu "mult suflet si compasiune",m-a chemat sa imi spuna .ca tumora e pontina Si Nu se poate face nimic. Mi-a spus .ca asta e Si in mai putine cuvinte sa ma resemnez! S-a darmat tot atunci..tot universul..Nu imi explicam nimic...as fi vrut doar sa ma inghita pamantul. Dupa 2 3 ore de plans Si sfasiere pe scarile  Bagdasarului,singura,mi-a venit instinctul de lupta. Lupta incepea a doua zi in IOB Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu