sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Lupta noastra a inceput cu prima cura de citostatic cu carboplatin Si eto. Dupa 10 zile internate in Iob,eu simteam ca nu este o sansa. Vazand mamicile resemnate mi-am spus ca locum meu nu e acolo. Nu puteam sa fac acelasi lucru!Telefonul salvator a venit



de la scoala ei :Scoala Generala nr.20. O mamica de acolo m-a sunat si m-a pus in legatura cu sora ei care era in Roma,la Bambino Gesu,spital pediatric oncologic. Atunci am vazut adevarata sansa. Am oprit inceperea radiotetapiei,in doua saptamani cu ajutorul lui Dumnezeu si a Scolii Generale nr 20 Pitesti am plecat in Italia!A mai durat alte 2 saptamani sa fac actele.Pe data de 27 octombrie am ajuns la spital. Pe 2 noiembrie I s-a luat biopsie robotizata. In data de 12 noiembrie am inceput radioterapia Si chimioterapia cu un medicament experimental cu anticorpi. Radioterapia am terminat-o pe 29 decembrie.Biopsia a veniti cu diagnosticul DIffuse intersect pontine glioma. O boala rara,o tumora agresiva,cea mai agresiva. Chimioterapia mai avem 13 sedinte. Dar le multumesc tuturor pentru faptul .ca fetita mea acum este cum era inainte de inceputul bolii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu